Para FoLLower

Jumaat, 4 Jun 2010

.::Jalan-Jalan di Jogjakarta::.

JOGJAKARTA

Yeeeah, mmg ak xpasti ak suke ke tidak time pegi sane mase tu,


mane tak nye, baru nak enjoy2 pas SPM tu ngan membe


skali kene balik KL daa. .huk2~ nie je y ak sempat tok


wat kenangan. . tp yang sioot nye budak nie mintak


barang2 fevret aku, ahakz [>_<]





Whatever it is, kene laa pegi jugak. . tapi best gak pegi jogjakarta tu, hihi~


mama n baba aku cakap tempat yang aku pergi ni one of the seven wonders,


tak ke masyuk?? tapi, aku lagi suke tempat-tempat macam lagi jauh skit. .


seperti kat. . . alaaah, ape ek, aku bukan nye taiko sejarah nie. .


macam kat Taj Mahal ke, pyramid yang ada hidung patah ke, bangunan condong ke. .


tapi, bersyukur r, at least dapat tengok sejarah dunie =)


ni tempat yang aku pergi dulu, syok beb. .

nice kan, hihi. . hope dapat teroka tempat len plak [>.<]

2 ulasan:

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...