Para FoLLower

Isnin, 10 Januari 2011

-minggu fit+packed+fixed-

adeeees, akhirnye siap gak aku punye business math

orang pandai kate kan, bab tu pk nk wat lambat2 skit

tapi apa kan daya, tibe2 otak nie tepu bagai kan tepung blue key~

memang otak aku xpat berfungsi lah tiem nk buat tu

time nga khusyuk dan cube membancuh otak aku yand dah jadik tepung nie

tibe2, muncul insan hawa yang menghulurkan kertas yang mempunyai pelbagai jalan kira

aku terkedu, sungguh terpesona dengan keindahan makna 'siap'

maka, dengan rasa terharunya aku menerima itu dengan rasa kesyukuran

alhamdulillah, bagai kan memegang ijazah taadika weeeh

hahah, dan dengan bangga nya, aku copy n paste jelahhh

nak photostate mahal kowt, bek copy, jimatttttttttttttt

kuang3, kredit to my lovely frenz yee, nama dirahsiakan, shhhhhh ;P

love u ma prens, t aku balas budi ko dengan assignment computing plak yee. lap ya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...