Para FoLLower

Sabtu, 19 Februari 2011

.: iNai Di TangaN :.

Assalamualaikum semua ^_^

rasa gembira sangat hari nie, tak tau la apa sebab nye, hehehe. maybe coz tadi jalan2 ngan mommy and adek kat area2 masjid jamek kowt (konon je tu, padahal dah puas shopping tu, muahaha)

ok back to topic~ then sedang aku jalan menonong (aka pakai men jalan xnmpk benda lain). mama aku suddenly stop kat satu tempat nie then terus ke tempat tu, what is it? dan2 tau tajuk op kos la tempat inai adoiii.. idayu2, ape la ko nieee.

maka aku pon tengok ngan muke xde perasaan n sedikit ternganga konon2 'huh? ape nie -.-" '



oooo, tempat inai~ actually mule2 ak xde interest nk tgk inai2 ni coz ak pk saat menahan 'gatal' tuu. so, pk dua kali, ap salah nye kan, skali skale gatal an, layan je laa

teringat plak pepatah mmbe ak ckp nie 'sakit itu cantik'

urrghhh, ayat paling seram penah ak dgr psl kecantikan weiyh, takuuut aku. tp bab inai nie xpe coz xsakit, juz tibe tgn miang sahaja, dats all :P

orait, sambg balik, suke sgt melewe~

mommy ckp la y buat nie 5rggt jewp, really mommy? coz i aint believe dat much -.-

so i ask dat aunty la "aunty, rm5 nie?' sambil jari ak tunjuk konon berlagak r

aunty tu say 'iya, rm5 untuk 1tangan saja'

'owh really? xkesah berapa banyak pon?

aunty pon angguk tanda dah nk malas melayan aku, hua3~ banyak tanya plak time tu, slalu nye pasrah kowt, huhuhuhu.

so, aku pon ok je la kan, duduk n start de spret2 thing at my hand, quite artistic u know? its very nice n floraly, felt like in zaman melayu dolu2 plak, kekekeke.

in the same time ramai plak tgk nk2 ag pompuan, makin berkerumun plak tu, tibe2 trase bangge plak, huhu. bangga? bangga xde kene mengene plk , hohoho

then dah siap ap sume, ak pon pegi la ke pasar lambak y melambaknye manusia kat citu, dah la tangan aku nga ade inai, banyak plak tu an, risau tercalit. maka ak pon jage tangan ku dgn sggh hati2 nye agar kesenian y ade kt tgn aku nie terjage~ cakap mcm berharga sgt! hohoho

spnjang jalan n otw balik, eeeeeee! geram sia* ! gatallllllllllllllllllllllll sangat2 weiyh, dgn avoid org ag, huh~ mmg tahap kesabaran amat la tinggi time tu kowt, kalo boleh nk je ak garok tangan aku sampai nek merah tgn aku, hmph!

fuh~~~~ sampai jugak kat umah weiyh, naik kematu tangan nie mengeraskan diri dowh. so ak ap ag, pergi toilet terus sental tangan aku dgn sabun dettol. yeah, puas hati ak ilang gatal. dan hasil nye sungguh memberangsangkan juga ya sbb sangat pekat n cantik skli~

so in la hasil nye~

sorie r pic xbape nk jelas coz hp ak tertinggal at _____, kekeke. so i juz use the lappy, sorry :P

cantik kan? kasi tabik sama itu aunty weiyh coz sgt creative n menarik~

kalau nk menginai tu sila la ke masjid jamek tu yee, xbape nk mahal, juz rm5 only k, lgpon puas hati jugak ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...