Para FoLLower

Jumaat, 27 Mei 2011

IM BACK !

Salam, im back!!!


Arghh, sangat kritikal weiyh. Gila berhabuk bersawang-sawang berbulu-bulu berdebu-debu blog aku yang sangat suci syun melesyun ni. Arghh, sangat gembira dapat menaip dengan gembira dan tergedik-gedik macam ni. Aku rasa dah macam lepas beban berat badan sebanyak 100KG dowh!

Oh indahnya, aku macam baru lepas sembuh dari masalah buta, indahnya dapat balik nikmat aku ni. Dapat melihat dunia yang sangat indah ciptaanNYA. Terima kasih ya ALLAH, syukur sangat-sangat. Andai Engkau tidak mendetikkan hati aku untuk bertanya kepada si dia, hamba mu takkan tau sampai entah bile nak biarkan blog menternak sawang tak tau lah.



sangat gembira, pakai men PrtSc je aku ni, gila kantoi =.=

Huwaa, banyak sangat aku nak update, nak BW, oh tak sabar, jangan tido sampai lebam. balas dendam balik n tuntut segala waktu aku ebrsama blog!

Hushhush, semangat ni, t aku BW kat tempat korang, hepi sangat ni, ok aku jalan2 dulu ye kawan, tarata n love ya ;) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...