Para FoLLower

Ahad, 22 Mei 2011

Jap, nak Feeling2 sat.

Hey readers!

Aku nak luahkan perasaan sedih aku jaaaaaap je, xpe kan xpe kan? Fuuh korang memang terbaiklah! Nanti aku cite kat korang benda best tu, sorilah aku buat janji melayu kerek semalam, pasni aku tak buat lagi okei? Plizz -.-


Actually, yang pasal foundation night tu. Aku rasa benda nie takkan terjadi kot, melepaslah aku sebagai minah kampung yang tak pernah pegi foundation tu.

Kan aku ada cite pasal organizer tu kan? Dia dah give up nak organize benda alah nie, aku sangat kecewa. aku dah siap tempah pashmina and kerongsang JUZ for that night. Baju pon aku siap usya lagi, dah lah hari ni last day nak tempah. Aku beli macam orang tak cukup makan pon ada gakkan? Tak paham? Gelojoh aka tergesa-gesa lah. Well, malam bersejarahlah orang katakan.

Haish, terbang melayanglah duit aku sebanyak RM40+ hanya untuk bahagian kepala sahaja =.= Last-last kena beli hanya untuk perkara TIADA APA-APA.

Bukan nak downkan dia, bukan nak burukkan dia, bukan aku tak appreciate dia. Tapi sebaliknya okay. Aku nak support dia, aku nak upkan nama dia, malah aku appreciate sangat-sangat dia ada. And aku memang berharap sangat-sangat dapat pergi, biasalah budak kampung macam aku mana penah pergi right? Aku sekolah kampung yang agak kampung. Aku sendiri pon belom pernah dengar ada PROM NIGHT kat kampung aku tu. Even bandar terdekat sekalipon. Lagipon, teringin gak nak tengok si dia buat kali terakhir, wuuuu sedih T________T


Nak paksa, dia manusia jugak kan. Aku pon dah support dia jugak, but dia pon xlarat buat benda ni sebab membebankan. Dia nak undur, undurlah. Lagipon dah banyak cabaran dia dah hadapi. So amik kira tang tu. Maka, aku hormat keputusan dia, but perkara ni meninggalkan kesan terkilan dalam dada aku nie je. Owh teringin nak sentap bersama-sama dengan korang :'(

Ok aku dah puas menangis melalak depan laptop, lega hati ni sikit. Allright, datz all. Thanks n love ya!

3 ulasan:

  1. memang keciwa tahap nangis belakang pintu kalau kena macam ni kan? ^_^

    BalasPadam
  2. freaky: oh hebak xhebak kalau ada -.-
    halim : ish, mestilaa, itu namanya psycho *tetibe

    BalasPadam

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...