Para FoLLower

Selasa, 4 Januari 2011

Eh, 2011 ke?

Huwaaa, lame gile aku tak update blog nie ek? haha, whatever it is, dah masuk bulan 1, 2011. haa? cepat nyee mase berlalu, padahal baru update bulan 10, 2010. (erk, kire pemalas gak ak nie kan, hahah) anyway, 2010 adalah tahun y menarik for me and i willl never forget it, dats for sure. erk, banyak perkare y aku nak bagitau nie, karang bosan plak kan lau aku type dalam paragraph, so.... aku list je la ye :)

-pindah umah baru
-sem1 adalah failure for me -___________-
-baru ade feeling rindu ngan family
-err, date with my BF
-clash ngan dye
-buat benda jahat (secret :P )
-join camfrog

erm, banyak laa, nanti kalau aku engat kan, aku list balik, hahaha. over gedik plak nak gitau sume. pape laa, at least update la jugak blog nie. tehehee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...