Para FoLLower

Selasa, 4 Januari 2011

? Journal = Blog ?

Salam again! Saje jee, actually aku tertinggal something . aku nak bagitau korang yang actually aku ade journal, lebih kurang macam diary la jugak. tapi based lebih pada iktibar sebenarnya. aku jenis nye hand written people, malas nak typing2 nie, tapi disebabkan ade blogger.com nie, aku pon terfikir "kalau aku tulis, sape nak bace journal aku nie? takkan nak gelak sorang2 macam orang gile kan?" ( dah penah buat memang laa, haha) lagipon roomate aku pon cadang kan that aku transfer journal aku nie ke blogger. aku pon berfikir sejenak jugak laa, should i? i think so, tapi aku tetap jugak akan update journal aku dalam hand written. becoz it even cutier and kekal :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...