Para FoLLower

Sabtu, 16 April 2011

♥ Aku nak Peymes Ames Macam.... ♥

Salam Sejahtera Semua ^_^

Lama dah tak post entry, banyak gile sawang2 kot, cheit, kotor gilak! Nasib dah sapu2, mop, clorox, acid... uiks, acid? kritikal karang aku punye laptop -,-"

So, apakah tajuk aku sebenarnya? opps, lupe nak info2 korang, starting right now, aku bahasakan diri aku aku, bukan lagi ayu yang lembut anggun gitu yaw coz aku tak biasa kot gune tu, pikir nak lagi mesra and be myself. aku brutal okeh, hahaha!

okei, back to topic! masa aku blogwalking semalam, aku ada terperasan satu entry orang nie, it says that nak buat blog ni peymes ames macam choki2 kena la ada speciality dia sendiri. tak paham? maksud nya, keunikan dia sendiri, contoh macam menternak lemak seperti cikepal, cakap lucah tapi ceramah iaitu ayeem ayam, doodle kiut miut blog cap ayam, tutorial cik lyssa, model fatin liyana / hanis zalikha, whatsoever la yang buatkan itu kita punye trademark. xkenal?? tekan link tu, serious peymes n lawa+kiut.

aku sebut diorang coz itu la yang buatkan mereka peymes, itu yang menjadi salah satu ingatan aku, asal model muslimah je kak fatin liyana, doodle je blog cap ayam, lucah je ayeem ayam. opps, bukan cite lucah ye, entry dia best, korang jangan cop aku hantu lucah!!

dah3, motif nak disampaikan ialah, apa yang patut aku buat supaya aku buat tu orang akan..'oh, aku nak buat cara masak lemak cili api berlaukkan kyuhyun, BW tempat ayu r' camtu r, mati aku kalau roommate aku tengok, ade dibalingnye selipo ceri kat aku malam nanti, adda sori! contoh je laaaaa! >,<

aku pon terpikir2, si lyssa tu peymes dalam 3bulan je, yang aku nie terhegeh2 pikir itu ini. nak buat as ratu contest duit aku asik kopak dek kerana makanan, lapo weiyh~ korang engat perot aku kecik ke? tengok je badan selim melim tapi perut ku kalah kepada gajah tau, hahaha!

aku nak post pasal kebaikkan tempat aku blaja boleh? kita akan bayar duit topap meter, yuran pelbagai, nak bayar yuran gune PTPTN pon xcukup, arrghhh! cam tai*! huhu, aku memamng tak engat dunia, midterm dah dekat tapi tak study, alaaaa macro jeee. (bajet2 ko Cute jeee, eh ape kene mengena? ahhh, lantak!) kalo admin baca aku punye entry ni mau aku dibuang, har har har. eh2, macam si oltromen punye gelak, erk -.-"

sebelum aku di'bar oleh admin, aku nak study facebook jap. baikkan aku? bagus, 4plat, kahkahkah. aku rase ni je kot, nanti la aku terjah blog korang ye. annyeong~ ^_^


7 ulasan:

  1. peymes mcm guwa xmo??hehehe

    err, tp peymes ke guwa?ship, perasan

    BalasPadam
  2. kazen : gud je? kasik la ideaaaa, otak kering nie~
    nazirulhazwan : omg, blogger peymes! peymes mencarut, jgn mareee, my opinion only :P insyaAllah mau jdk mcm lu sja, juz kne ppk skit la brader ;)

    BalasPadam
  3. ada bau org mengumpat aku, tu yg dtg sini. haha

    BalasPadam
  4. hahahah~Blog Lucah Ceramah ayeem kene!padan muke!hahahah

    BalasPadam
  5. ayeem: eheh, ada chicken serama comel la, kuat jugak deria bau ayeem, engat ayeem xkan dapat detect coz blog nie belom peymes sangat.

    landax:betol what, my opinion :3

    BalasPadam
  6. study facebook kompem 4flat..hehe

    BalasPadam

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...