Para FoLLower

Ahad, 17 April 2011

Can I cry for a moment ?


Hey all, quite gloomy for me right now.

Even aku penah cakap aku taknak post benda luahan perasaan, tapi nie aku rase tempat luahan perasaan aku. tempat aku lepaskan strees, tempat aku nak enjoy entry lawak.

so kali nie aku nak buat entry sedih. hehe, aku pompuan even aku brutal sekalipopn right?

allright, korang penah tak gaduh ngan someone yang korang sayang? tu memang lah, dah biasa la kan? if someone tu tipu korang hidup2 padahal depan mata dia tengah buat something. korang penah tak? penah kot, xkan aku sorang je dalam dunia ni yang merasai perkara tu? ye dok?

tapi yang pasti, benda tu jadi depan mata aku. depan facebook jela.aku tegur kat chat tapi xlayan, aku cakap r sombong kat fb ngn sms. then dia balas dia bz. tai* dia ko r, elok2 syok layan komen kat status dia tapi xlayan aku. gini r. serius aku xsangka dia menipu, sakit hati weiyh. sebelum ni xde la tipu depan2 mata aku, nie. eeee, macam syia* la. aku xpenah rase camni, kalo boleh aku nak baling je paku2 n jarum peniti aku kat dia. paling ringan la yang aku boleh bagi, kalo kene padan muke. hahaha!

tapi, dalam aku geram2 sakit hati kat dia, kadang2 aku terpikir gak haruskah aku putus ngan dia? tapi aku terpikir, kenapa aku lemah sebab dia? kenapa aku kena ngalirkan airmata untuk ko? kenapa aku kene stress sebab ko? kenapa aku kene teringat pasal ko? kenapa aku bosan mesti ingat ko? kenapa aku mesti rindu sebab ko? kenapa aku cinta ko?

maybe, sebab ko adalah kawan yang paling rapat time aku susah. sebab ko sentiasa dengar masalah aku time aku stress even nakxnak layan. maybe sebab ko sentiasa layan aku bercakap je. maybe sebab ko popn saayng aku lagi?

pergh, pikir2 balik macam taik je weiyh! sakit rase nak baling batu lesung kat orang, arrgh!!!! pening dah aku buat entry ni, padahal banyak lagi aku nak mncarut. gggrrrr.

korang, banyak kali aku berpikir benda alah nie whether aku tinggalkan dia atau stick with him. hmm, kalau jawapan tinggalkan dia or lupekan dia aku tetap TAKKAN DAPAT LUPEKAN DIA. arrghhhh, macam bangang je shi* shi* shi* !

ceh, benci gile. kepada mangsa jadik tajuk mencarut aku ni, kire untunglah aku sayang ko and still angau dalam pale otak aku. ko mesti xkan sayang aku camni kan? camtu r gemok! i hate you damn much, arrghh!

ok lah readers, pape idea untuk meringankan otak aku yang sewel nie or ada jumpe mamat yang gile hensem+kaya+beriman+good keturunan+berkerja/student+tough+xkering+single=full package, emel kat ayuazmi92@yahoo.com okeh? sape nak offer diri sebab cukup quality kat atas pon boleh, maka boleh la contact2 aku yaw. kot2 boleh kahwin next week, hahaha. gile desperate +_+

dah r, esok aku ada kelas, annyeong and nyte2 everyone! love ya, sorry for my messy entry dis time -.-"

1 ulasan:

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...