Para FoLLower

Isnin, 16 Mei 2011

Aku ada Bela Telur Katak, Starfish & Beruang

Salam all and good evening y'all ^_^

Okay, memandangkan esok cuti umum iaitu Hari Wesak, kepada yang menyambut hope enjoy puas-puas ya. Aku google tadi Hari Wesak tu untuk penganut Buddha, i assume that mostly Chinese right? Haa, kepada rakan-rakan aku yang menyambut tu, apa lagi, mau angpau ma! *tetiba*

Puas sudah bagi ucapan pendek, aku nak citer pasal tajuk yang aku typing awal-awal ni. Ooo, tajuk tak berapa nak pelik kan? Tidak mengapa, aku paham. *tacink* Syuh la ko tacink, aku nak terejal comel ni, jangan ganggu aku! Ehem-ehem, korang percaya tak 3 benda yang aku bela ni?

Mesti korang tak percayakan benda alah tu sume? Alaa, percayalah wahai reader sekalian~ Cuba anda imaginasikan telur katak yang selalu ada dalam longkang yang begermelapan gittuw aku letak kat bowl jernih, and then starfish kat tepi pantai tu aku bela biar bertampal kat badan tiap malam bagi susu syok, serta beruang ganas telah dihadiahkan kepada aku buat hiasan dinding, couple tu. Korang ada macam aku , aku nga berlagak ni! Miahaha XD

Enough about berlagak. Surely mesti korang dapat agak kan apakah ia especially girl-girl yang suke sangat tentang dunia comel ini kan? Aww, korang paham kan3? Hug n kisses for you yawww, Muahx!

Dah3, no more bebel, banyak plak cakap aku ni ye =_= Okay, inilah belaan aku untuk sem terakhir for foundation intake 2010/2011 ~cekkidaut!


 jengjengjeng! telur katak! suke buat gentel-gentel, weee ^_^


aku telah merampas si biru ni dari si ganas pink, miahaha! and, abaikan amende alah aku tulis =_=

  nah kau muke tak berapa nak senget+gemok! inilah starfish aku, selalu buat lap hingus, peluk kat ketiak, picit-picit n penderaan mental. Tapi wa banyak respect sama ini starfish sebab asik senyum saja even didera berkali-kali -..-

Haa, puas sudaa? Ngeh3, nak je aku tunjuk satu bilik aku ni, tapi apa kan daya baju aku sangatlah banyak sampai kerusi meja katil bawah katil lantai tandas*erk* dll penuh dengan barang aku sahaja. 

Ok, tecapai sudah matlamat saya untuk membebel dengan kamu, eh eh, aku xbuat doodlelah kat blog? Woo, hebak xhebak naa. tapi aku doodle kat FB melepaskan gian xsudaa T__T tapi kan tapi kan? emmm, nantilah aku bagitau kat entry seterusnya. ok? tungguuuuuuuuuu :P

papai n salam. Love ya!
p/s: owh aku teringin nak 'bukak' something, apakah dia? cube teke :P

2 ulasan:

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...