Para FoLLower

Ahad, 15 Mei 2011

Double Entry for 16 MAY

Salam again dear readers!

Tadi kan aku buat bangang, haha~ gila MALU woooo. sape sempat baca tu naseb r kemaluan TERdedah. Ish aku nie, tak baik cakap camtu. Sopan sikit, kau tu anak dara  -huk2, marah diri sendiri :(  -

okei, mari kita menyopankan diri yee adek-adek, abang-abang awww miaww miaww, pompuan yang syun melesyun. no ****, no ****, and no ****. amende alah tu? google laa :P

Sume tau kan jap ag nak hari guru right? mesti ada yang dah prepare something yang sangat dasyat tidak terkata dek aku, erk -.- Orait mesti ramai dah get ready n dah publish n dah wish ape yang patut for hari guru right? okay, dis time my turn plak. tapi bukan stakat Hari Guru sahaja, malah harijadi some1 yang aku sangat2! sayang2! rindu2! sama  itu insan. Wow, macam grand itu special yaa? Miahaha, op kos la spesel weiyh! engat ini cinta cap kipas udang ape :P

Back to topic, nak buat ucapan rasmi xrasmi nie, ehem2 testing2 1,2,3. Kepada guru yang telah mengajar saya bertahun-tahun, dari yang meleleh hingus xreti lap sampai reti lap, dari buta tahap the tuli tentang number n huruf sampai saya boleh taip dengan bangga kembang hidung nya, dari saya xtau skill main hulahoop sampai dapat guyang2 kan dengan ayu gittuww, oh banyaknya tak teryaip! Especially guru tadika and rendah, kalau xde asas tu, konpom saya xkan taip entry nie for you all. tp tak dilupakan juga guru sekolah menengah n Lecture yang sungguh sempoi, if xde, sape nak ajar math n akaun for me? Alamak dah panjang melebar! senang cite Selamat Hari guru :D

my love for you <3

  
hope you like it dear teacher ;)

NEXT!!!!!!!!!! informal time <3

haa, orang spesel yang aku gempak dengan hepinya tu Azmi bin Husain, ayah aku laaa <3, jangan la kata pakwe aku, aku single mingle not avaiable right now okay T____T

okay dramatik time! Ayah Baba ku yang hensem lagi comel! Happy birthday my lovely daddy~ i know baba akan baca blog ni sebab kakak akan backlink kat ayah, so hope u miss me and i miss you sooo much <3 mama ada bagi kek tak ayah? alang2 kakak xde nie mesti something yang best2 berlakukan? aaaawwww, rugi xbalik minggu nie, huk2 :( Oh2! thanks jaga kakak yang sangat nakal n degil tergedik-gedik yang sangatlah inesen nie. pengorbanan ayah sukar ku gambar kan, pliz jangan stress dengan umur but to enjoy our life with meaningful thought. okay daddy? love yaa!

ni angan-angan kakak kalau ada bersama-sama dengan mama, baba, boboy, jodi, cholo :3



 ohh, ni klalau kat muadzam, waaaa! nak ayah datang sini T__T

Daddy! i i will call u right now, k lah reader~ thanks kerana memnaca entry yang xreti nak pendek nie, love yaa! 

2 ulasan:

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...