Para FoLLower

Sabtu, 14 Mei 2011

Aku Geram bila Orang xFokus

Salam pagi buta all~

aku agak weng skit yee coz skarang aku dok sorang kat umah, membe aku belum reti balik awal lagi so aku terpaksa la tunggu seperti biasa macam cinderella T__T

 Ok! Aku geram ni! hiyaaaaah wahcah nyumnyum hiyahhh! Huh, puas aku debik bantal starpink aku ni macam mak NENE cite shinchan. Siap berpeluh ni taw~Dushdush!

Eh, aku lupe nak cite ke sebabnya? sorieee~ TERgelojoh sat. okay once upon a time this day at 12am++. Aku call la mamat sorang ni coz aku bosan tahap beruk xdapat bunga. Aku jenis survey dulu la lau someone ni busy atau tak. kalau boleh call2 terus aku nak tanya 'ko bz x??'-dengan nada ugut- kalau free aku nak bual2 sat dengan ko, kalau bz....-diam buat2 merajuk-xpe laa...' aku kind of macam tu la, buat false dilemma jap, ngehngehngeh.

But this time dia cakap FREE dowh~ Memang aku dah dapat waktu bercakap aku kan? So memang hak aku-pandai kan hak aku?- HAKHAKTUI~ and secara otomatik aku agak pantang lau someone tak fokus ape yang aku cakap nak-nak lagi phone. kalau depan2 aku dah pijak r, lantak laki pompuan pon. miahaha~

But~ this time kan.. aku...aku.. FUUUUUUUUUUU rasa nak pelempang terajang HiyahHiyah je! ko tengok la hasil kegeraman aku buat kat paint, gereeeeem -..-






 Hushhush~ aku buat doodle tak semena-mena kan? ni first time dokk, erk. yang first burok skit, tapi aku nak tunjuk gak. Bia la blog aku!


 aku buat tuptup je terus yang nie, patutnya buat la macam yang first tu kan? Tu tandanya aku gelojoh -________-

Haha, janji aku puas, tolong la komen skit ye hasil malam pertama aku. takpon idea yang bernas untuk merangsang menghiburkan anda semua ^^,

okei, aku xreti tido lagi ni, nak BW sampai lebam, tata n love ya~ 

6 ulasan:

  1. haha..mlm buta da hangen,,patut la pagi2 awal bebenor lepas geramm..mmg hengen la bila kita xcited gila nk ajk owg tu borak, dy bole plak bt menda laen..ta fokus lgsung..ain hape lagi..letak twus la pon..mrajok jap smp kena pjuk..hehe

    BalasPadam
  2. ain: untung la ain ad pakweeeeeeeeeeee :P kes saya ni xde pkweeeee.

    ustaz: ko mesty sllu ngan tuttttt kan ? miahaha XD

    zora: rilek? rilexxxxxxxxxx? owh tidakkkkk :P

    BalasPadam
  3. Tak fokus baca entri sebab fokus tengok doodle je... hui hui! ^_^

    BalasPadam
  4. HALIM : xfokus??????? FUUUUUUUUUUUU o.O

    BalasPadam

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...