Para FoLLower

Sabtu, 28 Mei 2011

Aku Bila 6tahun akan datang

Salam again my dear readers!


tangan asyik nak menggatal, macam nak typing something about korean drama yang aku baru tengok habis haritu. Oh sekarang amat kritikal aku ni ye? korean wave la nie, menggila aku. Deym sangat-sangat. Whatever, aku kene kawal nafsu serakah korea aku, sila amik nafas dalam-dalam ye kakak abang adek sayang. Kembang kempis Fuuuuuuh! Ok lega sekarang? Ada ok?  Bagus-bagus keep it up *clap hand. 

Haa, nampak tajuk entry aku yang kat atas tu, Aku bila 6tahun akan datang. Wah, menarik sungguh tajuk sebegitu ye kawan-kawan. Actually, kawan aku yang tag. So untuk menyedapkan hati dia kononnya. Aku pon miang gak nak buat.

So, 6tahun akan datang. selalunya yang paling ketara ape ye? mostly fizikal right or tangible thing. emm, maybee:
faces
pekerjaan
love
style

klau faces, urm. xberapa nak berubah sangat kot, aku depends pada sekeliling and suasana and mood kot. kalau aku malas, serabai macam mak orang lepas pantang r. kalau aku rajin, ada la kot orang nak pinang nanti*perasan. Make-up yang tukang peranannya, bab tu lawa :P

so kalau pekerjaan plak, emm nak kata belajar, aku habis degree around 22 kot. ceh, cakap degree padahal masih program foundation lagi, aku sungguh perasan right? sekarang 19, err, aku keje. kutip pengalaman kejap, kot-kot sambung master insyaAllah. ada ek perkataan kot? kritikal malah xyakin aku ni, ada gak kene babab diri sendiri -..-"
love? 6tahun akan datang? aku pikir habis degree selang setahun, terus nak tunang. aku dah malas nak carik sendiri, biarlah parents aku yang carikkan, senang skit hidup aku ni. takpon mintak itu ini kot-kot dapat, ngehngehngeh. mintak macam mintak belikan tudung je aku ni, ish3 kritikal. Lantaklah, yang penting cukup pakej untuk aku masuk syurga dah. 

style? eer, makin tebal make-up kot coz muka berkedut macam kain sekolah berkedut. berlapis-lapis malah macam hamtu kak limah kot. and maybe pakaian bese-bese je kot, aku bukan fashionista yang berkaler-kaler habis. aku mostly monotone je, pemalas katakan, untung laki masa depan aku dapat orang pemalas macam aku, haha :P

k lah, maybe setakat ini je kot imaginasi aku yang xberapa nak tinggi ni coz aku tengah mood malas. ish masih sebut malas makin bertambah malas nak type. aduuh, nak try selendang baru beli ni, melaram depan webcam, miaaw!

tarata n salam, love ya! :)
  

2 ulasan:

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...