Para FoLLower

Isnin, 30 Mei 2011

Fashion? Er...

Assalamualaikum,


Baru  je baca entry fatin liyana. Wah, deym superb weiyh. Apa yang superb pon aku tak tahulah, apa yang aku tahu? Tak tahu? Ntah aku pon tak tahu apa yang aku melalut nie -.-


Bila sebut-sebut pasal fashion ni, mostly yang bergender FEMALE paling ketara right? Ah, kau cakap camne pon, ko google image macam-macam gamba keluar weiyh. Dari gamba berkaler-kaler, mak rusa, separuh nude fashion and ntah mende alah pon aku tak tahulah. Itu baru yang preee hair maa.


Kalau yang muslimah, banyaklah aku cakap weiyh. Macam-macam pesen ada. Sekarang musim shawl. Dari berkaler-kaler sampai la bentuk daun pon, ia tetap dipanggil FASHION. Iya FASHIOIN. Aku tengok kat blogshop yang jual shawl nak-nak lagi macam daun, habis. Betapa dasyatnya penangan FASHION ni. Aku google kejap tadi pon dah serem semacam, in reality... aku jeling je sebab extravaganza sangat orang tu. Agaknya kalau model for muslimah, pakaikan daun pisang pon adakah dipanggil FASHION juga?

FL tadi ada type tentang tapered and harem pants tu. Aku yang dungu ni membuat assumption pelik tentang harem pants tu, adakah seluar tu haram or what? Aku dengan innocentnya google image pasal pants tu, and rupanya yang minah saleh selalu pakai macam arabia gitu. pants aladdin senang citenya. Aku selalu pakai jeans yang selalu kene lipat, pendek katakan -.- Ooo FASHION, kau sangat menyeramkan aku sebab aku baru tahu, tu tandanya bumi makin laju berputar tanpa sedar. Siyes serem -.-

Baju pon apa kurangnya. Er tak tau nak cite ape sangat sebab aku pakai men sarung baju yang bernama T-shirt. Dress comel or what so ever kat umah tu dah bersawang dah, hope still in good condition lagi. Tapii kan, ramai prefer yang baju adek or sendatkan? Aku pon ade baju sendat and baju adek, tapi pakai with cardigan or vest la. Kalau lelaki tengok camne r perasaan diorang? Kan ramai dah pakai baju kecik ni, adakah diorang dah lali atau cuci mata meneka saiz apa dan apa? Ayat aku memang innocent sungguh.

Alamak, pikir nak type kejap je tapi ada paper terbengkalai plak sebelah aku ni, padahal nak final. Ish, doakan aku dapat mengawal nafsu serakah aku terhadap blog. Owh aku tak nak repeat maa, aku mencik -.-" 


l Hug ang kisses, love ya!



 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...