Para FoLLower

Jumaat, 7 Oktober 2011

Dasar Pemalas

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
wahai readers sekalian.

Lama aku menghilang. Dasar tak sedar diri yang tak reti nak menyedarkan diri betul la aku ni=.=" Well, lama tak blog, otak pon makin tepu. Yang boleh dikategorikan sebagai otak berkarat. Sehinggakan aku tak tau mana satu yang patut aku titik kan sentence aku, aiyoyo.

In this case, aku cube renovate sehabis mungkin blog aku ni. Dah berkurun sangat aku guna, umpama baju lusuh yang dah boleh wat kain lap dapur plak rasanya. So aku akan tukar setiap inci milimeter yang ada kat blog ni,  termasuklah nama sekali baju spender template and so on. Saya harap sume pembaca dapat bersabar ye wahai rakan-rakan sekalian. Oh sungguh sopan ayat saya dalam paragraph ini, miahaha!


Baiklah secara rasminya bahawa


Allright, nak survey identiti aku ni, love ya <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...