Para FoLLower

Sabtu, 29 Oktober 2011

Korea Wave!

Aku ingin engkauuuuuuuu slaluuuuuuuu  *mood jiwang sambil repeat lagu ni aje~

Oooowh, salam sejahtera kawan-kawan :)
Maaflah aku belum menyapu blog aku ni lagi, but maybe aku akan menyapu kejap lagi sebab aku dah kemas bilik aku yang bersemut ni. Nantikan! Tapi jangan menanti sangat, nanti ternanti-nanti plak, haha~

Kembali ke pangkal jalan, dipendekkan cite haritu aku ada program SIFE kat sekolah menengah ni. Then, during ada grouping ala-ala LDK (Latihan Dalam Kumpulan) kawan aku bukak lagu ni. Wah, aku rasa suka sangat! Dengan bahasa yang tidak difahami dinyanyikan oleh 13 lelaki jambu berbadan taff yang menjadi idaman hatiku yakni lagi Sorry2 SuJu, budak pompuan dengan lelaki menyanyi lagu dengan fasih sekali! Aku agak terkejut beruk walaupun muka aku macam teddy bear comel. Serious aku tidak menyangka perkara sebegitu.

Agak ternganga jugak dat time, memang korea wave dah terhempas kat Malaysia and IT sangat berleluasa. Woi budak asal ko advance sangat? Aku pon penah jugak tengok cite Korea masa Form 3, tapi takdelah sampai fanatik camtu. Time aku dah dapat berukband and lappy pon, aku belum kenal pon korea ni. Aku mula syok pon time aku dah masuk U ni, umo.. 1 2 3... 18tahun 8bulan aku anggarkan and mungkin lebih. 

Aku tak tahu, mungkin ini namanya masa. Alamak, sebut pasal masa teringat media masa. sebut media masa teringat plak assignment agama. Argh annoying!

Aku chow dulu, nak buat assignment kononnya. *padahal nak adjust tempat lappy, baring plak.

Gudnyte and sweet dream guyz!

2 ulasan:

  1. haha...sy juga minat korea....tp bile layan movienye saje...kalu xlayan mmg xminat.... :)

    BalasPadam
  2. laa kenapa kite je tak minat korea ni.. hewhew

    BalasPadam

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...