Para FoLLower

Isnin, 4 Jun 2012

Setelah sekian lamanya..

Assalamualaikum w.b.t

Setelah sekian lamanya tuan blogger ini menyepikan dirinya, akhirnya dia POP jadilah KOKOKRUNCH :D Eh, terlupa plak aku ni manusia.
*pandai sungguh aku boleh lupa pasal aku ni manusia ye =..=


Okay ini entry carik pasal, jap lagi aku update lagi ye. Mood pemalu sampai tersekat sokot idea aku nak keluar. Lagaknya bagaikan cirit birit baru lepas makan telur bungkus, eh.. Ada ke? Ada la kot, telur bungkus banyak cili kecil lagi padi. Haha.

Nanti aku update lagi ye, shy shy cat katakan. Kalau shy shy chicken tak boleh. Segala ayam seperti bapak ayam, mak ayam, anak ayam termasuklah Ayeem Jemain pon tak boleh. Karang diorang tuntut royalty habis pokai dari tujuh keturunan aku nanti, haha! Ntah-ntah empat belas, two time greater than the amount!

Blushing sudah, sebab skill menaip aku masih okay lagi. Sindrom parkinson ketaq-ketaq tak ada lagi, so relax duluuuuuu.

Orait, aku chow dulu.. Nanti aku asah bakat menaip aku lagi yee, love you kepada yang masih sudi membaca bloggie aku ni lagi. Bye-bye sayang-sayang sekalian :D

Nah sebagai pencuci mata, Goodnight!! 

i'm so cute, eww ~

XOXO,

AyuAzmi92

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...