Para FoLLower

Ahad, 8 Julai 2012

Its all about 'A.D.E.K' :)

Assalamualaikum!!

Dah lama tak update blog, sumpah sekarang ni aku makin pemalas nak update and baca blog. Macam anok haromm rasanya, haha.

Anyway, baru lepas renovate rumah ni, dalam kemalasan tengah mengemas bilik tu.. Aku jengah-jengahlah  tengok blog, dengan sayu and syahdunya ketika aku tengok blog aku sendiri.. Makanya, timbullah idea untuk entry kali ini.. Iaitu, JENG-JENG-JENG..........

Malas nak kejutkan, nanti melalak satu rumah plak.
Haa, ni penghuni rumah baru. Namanya,....ADEK! Actually, housemate aku yang sebelah ni yang bawak balik ke rumah. Si mimi ngan bella, tapi dua-dua takut kene cakaran kucing. So aku ngan roomate akulah yang jaga  dia dengan penuh kasih sayang. Aww~ Tapi kadang2 aku rasa nak serkup je muka dia tu sebab mengiau kuat sangat. Macam jaga anak betul okay.....!

Kelengkapan si Adek, anak patung tiada kene mengena.


Haa, cukup untuk entry hari ni. Selamat beramal (takde ilham nak taip, maybe makan megi campur telur baru dapat ilham kot). Nak buat lawatan sambil belajar, datang-datang la Ilmiah ye. Jangan lupa bawak buah tangan, takde la kebulur aku ni nanti.. Hehehe.

Assalamualaikum, tata :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...