Para FoLLower

Ahad, 8 Julai 2012

Jam loceng baru :)

Assalamualaikum!

Omaigod, sempat pulak aku buat entry time pagi-pagi ni! OKlah tu, disertakan sekali pakej belum mandi pagi and gosok gigi. Korang boleh berimaginasi betapa selekehnya muka aku and rambut menggerbang bagaikan syampu iklan Rejoice *ITT seamata-mata :p

Kali ni aku mengejar masa nak buat entry ni, sebab mula ter-addict sedikit jugaklah menaip entry.. Ini adalah perubahan yang bagus! Hoorey for me :D *clap-clap-clap* SO today entry is aku si pendatang asing aka A.D.E.K kat rumah aku ni kejutkan aku dengan suara nyaringgggg satu rumah pepagi ni minta susu. Arghh, how annoying =..=

But its a good thing actually, dia macam mengejutkan aku. Lagipon aku tak clock jam aku malam semalam, pungpang je lebih dengan pakwe aku.. Last-last tertido dengan kata-kata cinta dari si dia, awww so sweet... Eh, aku ada citer ke sebelum ni pasal si dia kat korang? Aint remember that, tu laaa.. Bercinta bukan men sakan, eishh! *marah diri sendiri*


Semalam roomate aku cakap yang kalau kita jaga kucing ni, dia akan mendoakan kita balik.. Ooo yeke? Mintak A.D.E.K mandremkan supaya aku dapat DL dengan D.Sukarno aku tu lah, hohooho.. Boleh pulak cam tu? Kadang-kadang ada jugaklah aku sepuk tapak tangan dia tu soh dok diam, geram sangat! *macamlah dia paham aku marah*

Alamak, dah pukul 7.26am! Kelas pukul 8am, masak aku.. Nak kena mandi, kbai!

Assalamualaikum, and tata :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...