Para FoLLower

Ahad, 8 Julai 2012

Cancel class!

Assalamualaikum, hey peeps!

Baiklah, entry yang lepas aku menceritakan pasal kucing tu pastu aku dah nak terlambat pergi kelas. Aku engatkan aku dah lambat gila time tu, coz aku keluar dari rumah area kol 8am camtu. Nak sampai sana konpem-konpem la area 15minit30saat nak sampai kampus. Akan tetapi........ Memang seronoklah kan kalau kita dah sampai kelas tu pastu tau-tau je kelas tu cancel. I mean CANCELED... bak kata orang, what the fcuk! Fcuk tu macam fucuk aka ucuk.. Comey <3

Time aku sampai sana, semua budak lelaki ada time tu. Aku pulak yang satu-satunya gadis melayu terakhir kat sana ternganga sebesar alam sebab kelas cancel. Time kat dalam kelas haritu tu lecturer tak inform pon kat kitorang yang dia terlibat dalam conference tu. Pada ketika itu aku rasa sangat Ciiiiiiiiissssss kek. Yang bestnya sume pompuan takde, memang dia saje nak ignore aku, huh =..=

Takpelah, at least time aku datang sana dapat la aku usha-usha kiosk bila aku boleh mohon part time keje situ. Pastu dapat tau pulak pasal invest-invest ni, agak lumayan sebenarnya ganjaran itu, mata duitan sebentar $_$

So, next sem memang aku amik 5 subject and merehatkan pinggul aku supaya tak penat lelah jalan sana sini nanti. Dapat jugaklah aku tambah $income$ aku nanti, hew hew hew.

Alamak, aku dah janji dengan adek aku nak pegi kelas dengan dia. Yaiks, 2minit lagi. Aku pergi dulu!

Assalamualaikum, tata :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...