Para FoLLower

Isnin, 9 Julai 2012

Blurry and furry

Assalamualaikum and good morning all!!

Ditemani hari-hariku dengan Jojo si beruang kutub, Wanny cik adik singa dan juga Panda yang gemok. Asal aku bangun pagi je yang tu aku hadap dulu, tapi ada yang aku hadap first-firssssttttt sekali.. Yakni pakwe aku! *die tu macam Adek perangainya, hilang sekejap merengek..* Ni pon dok hadap dia, kalau tak maknanya ada kelas kene attend laa.. Hahaha *aku benci kelas pagi T_T*

Hmm, baru lepas susukan Adek. Dah siap dobi baju yang berkepuk-kepuk selama 3 minggu *sume housemate aku nak basuh time aku nak basuh*, katil aku belum berkemas, assignment belum siap, mandi dah semestinya belum.. And langsir belum bukak lagi, punyalah pemalas aku ni. Selak langsir jap, Haaa... Baru rasa angin pagi yang bersumberkan alam flora yang menghutan di belakang rumah aku ini, ahhhhh *ayat tak leh blah*

And back kembali kepada asal, otak blank. Okay aku dok pening dari tadi, esok aku dah midterm Microeconomics kol 3pm-5pm. Pastu aku ada presentation 5min talk untuk Business Communication kol 5pm. Masa kat kelas, dah tentu aku blur masa kelas micro. Yang presentation ni, dah ada idea. Tapi aku tak practice lagi, camne ni? Kang tak tentu pasal ketaq-ketaq kat depan then blur pastu blank. *part tu yang aku paling menyampah*

Haaa, pagi tadi Adek mengiau.. Macam biasalah kan, aku susukan la dia. Tapi bukan main payah dia nak minum. Kejap kepala ke sana, kejap kepala ke sini. Aku geram aku picit paw dia yang kecik tu. Geram sangat, tapi banyak kali jugak aku menyabarkan diri. Tapi kesian kucing tu, mana ada akal nak menilai apa semua kan? My bad -..- Pasni aku jaga dia macam intan payung, kalau dia minum susu dengan normal dan takde la geleng sana sini mengalahkan Kpop dance.

Haa, penat aku bebel. Kene kemas-kemas and siapkan katil aku untuk photoshoot presentation aku. Bapak serabai dowh katil aku, malu aku nak present =..= *Jatuh maruah pompuan melayu terakhir aku ni.* Okay, see you in next entry.

Assalamualaikum and tata :)

p/s: Adek dah mengiau dah, tidolah adek  =..=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...