Para FoLLower

Khamis, 6 September 2012

DriveThru Diari Ciput

Assalamualaikum and salam sejahtera buat semua!

Even sekarang ni takde reader tetap macam dulu, biarlah aku berada di awang-awangan sendiri *semata-mata nak berangan*. And ni kirenya aku cakap sorang-sorang dalam diari aku sendiri, what a pity *sob sob* #kesian

Yang pasti, time aku nak buat entry pasal merdeka, seriously aku sangat annoying.. Arghhhh! Dah siap segala karangan aku yang direncahkan semangat merdeka+politik sekali line buat hal. So tak dapat post and hilang. Okey, memang line free but still aku telah meluangkan masa yang sangat lama dalam memproduksikan karangan hebat itu, huwaaaaa! What a pity, again. *white flag*

Oh insyaAllah, sekarang aku tengah dalam mood exam. Dan tengah ada banyak gap untuk aku bersuka ria, wohoooo! Sila jangan contohi perangai mahasiswa seperti ini ye, yang lain-lain takpe. Aku hanya tunjuk taring aku yang sebenar, muahaha! Precisely, aku memang ada taring. Fullstop. Jangan condemn lebih~

Dalam dunia korea sambil geleng-geleng kepala, dan lafaz Bismillah aku ucapkan. Aku undur diri dulu, nak meneroka dunia hiburan blog. Especially blog kucing yang comel, Miao & WafuPafu . Saje promote, memang comel pon. Hehehe. Kbye!

Hug and kisses :*
#tangan bau bawang putih
#aku masak
#OMG 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...