Para FoLLower

Jumaat, 6 Mei 2011

Selamat Hari Mama!

Salam Evening pada semua! err, adakah terlebih 'over' untuk mengatakan sebegitu rupa? demm, abaikan!

okay, hope sekarang dah habis cite pasal obama mati-eh osama mati n prince william kawen n aku kawen ngan bo*** (okay prasan tahap hidung berdarah). Haha, tahap sewel
aku nie. Mane xsewel kalau sume aku BW asik2 obama kawen prince mati! eh, terbalik-dah cukup! aku dah tonggang langgang nie +_+

sekarang dah kol 2:41pagi buta bertarikhkan 7May2011, korang tau kan hari ape hari ni? hello~ itz saturday la waktu orang nak ngorok+dating+makan okei! No-no-no-no, i mean special day?? er, sape xtau aku kasi kiss muah muah dengan penumbuk separuh saiz tapak kakiku kaku(eh?)


kalau xtau lagi sah aku sanggup sponsor ko sebanyak RM1 untuk masuk tadika semula okei!

oh my mama yang bernama Sinariah bt Mohd Yusoof!(gaya cakap macam gelpren la plak!) sudah terang lagi bersuluh! terangnya namamu bagaikan spotlight! maksud namamu... kalah torchlight! spotlight n torchlight cantik lagi namamu sinar yang menyinari hidupku tanpa jemu(even ade gloomy sikit sebab aku MALAS ke dapor,demm kantoi -,-)

-gosok gigi kejap, wash2face-

allright! mama ku yang tersayang, even kat umah tu xde laptop hanya ditemani dengan tv beso dipakejkan sekali dengan astro beyond sambil berebut remote dengan boboy tembam+comel.(hufhuff, suke cakap dalam satu nafas -..-) SELAMAT HARI MAMA !
kakak sentiasa merindui keluarga kakak okei, opkos2 la mama, mama, and mama. saat kita bersama, saat mama besarkan kakak, saat mama pilihkan baju 'mahal' untuk kakak, saat suruh test pelbagai masakan oversea halal mama, dan pelbagai saat2 yang mama ajar pada kakak. thanks ye lahirkan kakak, i love you mama! muahmuahmuah!(kalau betul2 mama dah cakap eeew ngade2 dah kat aku ni)

oo, siyes sebut mama nie nak makan mopu tofu buatan mama aku, demm nak balik!

allright, aku nak BW lagi, kot2 dapat idea untuk demm2 lagi aku buat entry lagi.oyeah, padahal dah jalan sehari suntuk tadi dengan junior baru~ ade ke diorang panggil aku akak??

ops, sebelum entry nie jadik 2in1 baik aku blah dulu ye, chiao bebeh!

malas nak carik gamba mama dalam picture, beratus kot ! sori mama, saranghae~ :3

1 ulasan:

  1. ASYIK JUMPA SELAMAT HARI IBU JE,TERASA NAK KAWEN PASTU DAPAT ANAK,JADI IBU JUGAK.KIHKIH :D

    BalasPadam

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...