Para FoLLower

Isnin, 2 Mei 2011

Sedikit Menyampah Tengok Blog xde Etika Kaler -..-

SSS ^_^ (korang taukan maksud tu, kekeke)

Huuuissh, entry macam best-best je kali ni kan? Ke aku je yang syok sendiri? okei, sila tampar aku ngan selipar ceri roomate aku, wuwuwuw. Agak-agak dah buat imaginasi yang tadi silalah kembali normal then bace dengan innocentnye okay?

Dengan sedikit motivasi pagi untuk memaki hamun as pengkritik pua** berbekalkan tak mandi pagi serta class macroeconomics + kor uniten telah dicancelkan n belum kemas katil cupcake aku nie, dengan bangganya aku nak bagitau bahawa aku sangat malas membaca blog orang yang xde etika kaler okay???

haish, entry macam baru lepas gado laki bini je aku ni kan? lekluuu, otak aku mamai kot, kasi laa chance aku mabok ayat, hahaha. (sah dah menyimpang ayat aku ni) Ehem2, attention class, apa yang aku nak sampai kan ialah aku sangat tak suke blog yang dia punye tu jarang-jarang (aku pon xtau nak panggil ape, adakah blockquote? xtauuuuu!) lepas tu janganlah italized kan weiyh, ngan tulisan kecik lagi, aku nak baca pon takde feel.

kalau koranglah kan, korang suke dengan backgrounod yang sedikit dark dengan font kecik dibonuskan plak dengan ayat itali mereka? if me, no way, i terus tekan X merah ku yang sangat comel macam bubble gum.lantaklah entry best in the world

bukan nak kutuklah, tapi aku sebagai follower korang, kasilah umphh, kaler pop jadik lah agar aku BW tegar nie dapat mengenjoy entry mu yang ikhlas lagi suci itu untuk mencarut@tutorial@love@makan@shopping di situ. bajet follower dah 10k jeeeek~

innocent kah aku ni? atau aku saje2 buat muke comel innocent? bialah, aku nak innocent !!! lagi satu hanya untuk memberi pandangan saje. Kepada yang terasa tu sorielah, saya hanya memberi pandangan, mianeee :3

okay! dah nak dekat kol 10am dah, dengan belum mandi lagi. Allright, aku nak mandi pagi nie dengan bubble shomell kiut miut dan menyampu rambut ku yang dah berdandruff ini, dengan rasmi nya aku chiau dulu yee, love yaa :D

6 ulasan:

  1. pehh..garang jugak si idayu ni aek..tapi kan..kalo bnyak2 warne pon..bkan best pon..bg sy la...2 mngkin taste awak..lain padang lain belalng kata org..huhuh..

    BalasPadam
  2. zora: bukan maksud xde etika kaler datz mean kaler plain, mksd eden ialah dia punye background nye menyukarkan saya untuk membaca entri dia. sedih tau xpat baca blog2 mereka T____T

    BalasPadam
  3. Best2.pasni buat entri pasal blog yang takde sivik pulak..hehe ^_^

    BalasPadam
  4. okay. aku punye blog da ade kaler. wiwiwi
    rajin-rajin lah bace ehhhhhhh :D

    BalasPadam
  5. mira : haa, boleh la aku terjah kau tiap hari, ngehngehngeh~

    BalasPadam
  6. cik kak!! mimpi hape mlm tadi..bgun tidow terus marah2 nie..nie la kes ta mandi lagi nie..hadoii!!

    alamak tettacing la..isk33..ok2 demi u i tuka la blog i..wawawawaaaaa

    BalasPadam

Cari Blog Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...